Tuesday, May 4, 2010

Day 29: Same same, not different

Firstly, apologies for the suicidal message yesterday. It is purely due to lack of alcohol and desserts on our weekend away. Also, the fact that I still haven't been able to celebrate my new job with anything but tea and yogurt (and shopping, luckily!) hurts.

Funny thing though; On Saturday night Jay and I had dinner at a lovely restaurant with heaps of friends. They all enjoyed Peroni and red with dinner. But instead of continuing at a pub, Jay managed to talk everyone into having a cup of tea at a cafe instead! Haha! The gift of gab, I say!

1 comment:

  1. Hei min kjære!
    Hvordan går det i ny jobb? Har ikke hørt noe fra deg verken på blogg eller facebook, så regner med du har hendene fulle.
    Jeg savner deg. Savner at du bare kan stikke innom, slå av en prat og spise opp kaka/godteskåla.
    I morgen har du nådd målet med sukkerstoppen. Morsomt prosjekt. Jeg får prøve det samme når lillen har kommet ut. Hvis jeg skal komme inn i en kjole som ikke spesielsydd.
    Begynner å bolle meg veldig ut nå. Men det verste er at jeg trives med det. Hvertfall så lenge det bare er magen.
    Jeg må skaffe meg skype. Litt misunnelig på datene deres. Klem klem på ditt lem

    ReplyDelete